فدراسیون فوتبال با درخواست پرسپولیس برای پرداخت قسط دوم گلر سابق خود مخالفت کرده است.

لوگوی پرسپولیس

به گزارش همشهری انلاین باشگاه پرسپولیس در حالی به موعد پرداخت قسط دوم رادوشویچ در ۱۵ آپریل نزدیک می‌شود که این باشگاه از فدراسیون فوتبال درخواست کرده بود که از منابع خود در فیفا این بدهی را پرداخت کند و در عوض قرمزها ۲۰۰ هزار یورو را در داخل به حساب این نهاد واریز کنند؛ درخواستی که حالا به نظر می‌رسد از سوی مقامات فدراسیون رد شده است.

ماجرا مربوط به این هفته است که فیفا به پرسپولیس اعلام کرد هنوز محاسبات برای پرداخت پاداش باشگاه‌ها انجام نشده اما پرسپولیس می‌تواند از فدراسیون فوتبال بخواهد که از منابع خود این بدهی را واریز کند. رضا درویش در مورد پاسخ فدراسیون گفت: درخواست ما را یکشنبه بردند در هیئت رئیسه اما هیئت رئیسه موافقت نکرده، انگار دوست داشتند پرسپولیس هم مجوز حرفه‌ای نگیرد.

وی افزود: یک بنده خدایی به من گفت که شما بروید پی کار خودتان چون علی الظاهر هیئت رئیسه تصمیم گرفته که با درخواست شما مخالفت کند. آیا بهتر نیست شما با این پول گره از کار یک تیم ایرانی باز کنید؟ قسط ما فقط ۲۰۰ هزار یورو است و در فیفا ۷۰۰ هزار دلار داریم، در ای اف سی هم سه میلیون و پانصد هزار دلار داریم.

کد خبر 753145

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    8 3
    اونوقت استقلالی‌ها هی میان ...ناله می کنن
  • ایرانی IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    1 0
    مبارزه با فساد عالیست بشرطی که گزیده نباشد درمیان مفاسد چندده هزارمیلیارد تومان شناسایی و برخورد با مفسده ۵میلیاردتومان هم غنیمتی ست اما این گارد خصوصی سازی هم....
  • NL ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۲
    0 0
    فدراسیون فوتبال فقط بلده هزینه ویلموتس را به مملکت تحمیل کنه